Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje – Bc. Ondřej Tomšík
Bc. Ondřej Tomšík
Bachelor's thesis
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
A proposal of marketing activities for sales support and increasing sales
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce je návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje. V první části je charakterizována podpora prodeje a její nástroje. Podrobněji je popsán nástroj podpory prodeje věrnostní program, sponzoring a word of mouth marketing. Druhá část se zabývá analýzou dosavadních marketingových aktivit společnosti Elite Dental a návrhem, implementací a realizací dvou marketingových …viacAbstract:
Subject of this bachelor thesis is the proposal of marketing activities for the sales promotion and sales increase. The first part deals with a description of sales promotion and its tools. Closely is described the tool of sales promotion loyalty program, sponsorship and word of mouth marketing. The second part deals with current marketing activities of the company Elite Dental and a proposal implementation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/eg91u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
- Vedúci: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Tomáš Vaněk -
Výkladní skříně a věrnostní program RENOME jako podpora prodeje firmy Baťa
Jana ONDILLA -
Věrnostní program vybrané organizace
Danuše Bradáčová -
Věrnostní program vybrané organizace
Tereza Jíšová -
Podpora prodeje na internetu se zaměřením na věrnostní programy
Denisa Pešková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová