Vliv četby na rozvoj komunikativních kompetencí dětí v předškolním věku – Aneta KLANICOVÁ
Aneta KLANICOVÁ
Bakalářská práce
Vliv četby na rozvoj komunikativních kompetencí dětí v předškolním věku
The Impact of Reading on the Development of Communicative Competences of Preschool Children
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se věnuji charakteristice vývoje dítěte předškolního věku, podrobněji se zaměřuji na ontogenetický vývoj řeči a rozvoj jednotlivých jazykových rovin dítěte. Následně se zabývám pojmy charakterizující předškolní vzdělávání. Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání analyzuji z hlediska vztahu čtení ke vzdělávací …víceAbstract:
Bachelor thesis is divided into theoretical part and practical part. Theoretical part is about ontogeny of pre-school child and development of speech and language. This work also contains concepts of preschool education. I analyze school curriculum for preschool education in terms of reading and child's psychic and development of speech. I explain relation between reading and ability to read with understanding …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Simona Vyhnánková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLANICOVÁ, Aneta. Vliv četby na rozvoj komunikativních kompetencí dětí v předškolním věku. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Obsahová analýza časopisů určených pro předškolní věk s přihlédnutím k požadavkům vzdělávání vymezených v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání
Kristýna NOVÁKOVÁ -
Tvorba integrovaných tematických plánů pro předškolní vzdělávání s důrazem na pohybovou složku
Petra Lopourová