An Innovation of Marketing Communication Strategy of an Online Jewelry Store – Martina Kubíčková
Martina Kubíčková
Bakalářská práce
An Innovation of Marketing Communication Strategy of an Online Jewelry Store
An Innovation of Marketing Communication Strategy of an Online Jewelry Store
Abstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication strategy of an online jewelry store. Described in the theoretical part are online marketing techniques, which may be part of the overall Internet marketing communication strategy. The aim of the practical part is to analyze strengths and weaknesses of the company through analysis of competitors, accessibility and usability of the …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikační strategie Internetového klenotnictví. V teoretické části jsou zmapovány online marketingové techniky, které mohou být součástí Internetové marketingové komunikační strategie. Cílem praktické částí je analyzovat silné a slabé stránky společnosti a to pomocí analýzy konkurence, analýzy přístupnosti a použitelnosti webových stránek, PPC …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUBÍČKOVÁ, Martina. \textit{An Innovation of Marketing Communication Strategy of an Online Jewelry Store}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/ueyb03/.
Jak správně citovat práci
Kubíčková, Martina. An Innovation of Marketing Communication Strategy of an Online Jewelry Store. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Reklamní kampaň a optimalizace pro vyhledávače internetového obchodu Cyklostore.cz
Pavel Hennlich -
Optimalizace webových stránek pro vyhledávače a user experience
Adam Bíl -
Optimalizace internetového obchodu pro vyhledávače
Vojtěch Machek -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Optimalizace online marketingové strategie pro internetový obchod
Kateřina Kašíková -
Problematika optimalizace pro internetové vyhledávání
Filip HEIDENREICH -
Tvorba internetových stránek pro penzion a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jiří Fluksa -
Internetový marketing a optimalizace pro vyhledávače e-shopů
Nikola Tůmová