Martina Kubíčková

Bachelor's thesis

An Innovation of Marketing Communication Strategy of an Online Jewelry Store

An Innovation of Marketing Communication Strategy of an Online Jewelry Store
Abstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication strategy of an online jewelry store. Described in the theoretical part are online marketing techniques, which may be part of the overall Internet marketing communication strategy. The aim of the practical part is to analyze strengths and weaknesses of the company through analysis of competitors, accessibility and usability of the …more
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikační strategie Internetového klenotnictví. V teoretické části jsou zmapovány online marketingové techniky, které mohou být součástí Internetové marketingové komunikační strategie. Cílem praktické částí je analyzovat silné a slabé stránky společnosti a to pomocí analýzy konkurence, analýzy přístupnosti a použitelnosti webových stránek, PPC …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014
Accessible from:: 2. 5. 2014

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kubíčková, Martina. An Innovation of Marketing Communication Strategy of an Online Jewelry Store. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe