Bc. Nikol Nentvichová

Master's thesis

Marketingová strategie restauračního zařízení

The Marketing Strategy of the Restaurant
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií restauračního zařízení. Cílem práce je provést analýzu a zhodnocení současného stavu podniku a navrhnout pro podnik vhodnou marketingovou strategii. Cíle je dosaženo pomocí výpočtů hospodářského výsledku, komparace získaných dat a provedení marketingové analýzy okolního prostředí podniku prostřednictvím analýzy makroprostředí a mikroprostředí. Po zpracování …more
Abstract:
Diploma thesis deals with the marketing strategy of the restaurant facility. The aim of the work is to analyse and evaluate the current state of the enterprise and suggest a suitable marketing strategy. The aim is reached by calculating the profit, comparing obtained data and carrying out marketing analyses of the restaurant's environment via macro-environment and micro-environment analyses. Upon processing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2018
  • Supervisor: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
  • Reader: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management (Study in Czech)