Marketingová strategie restauračního zařízení – Bc. Nikol Nentvichová
Bc. Nikol Nentvichová
Master's thesis
Marketingová strategie restauračního zařízení
The Marketing Strategy of the Restaurant
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií restauračního zařízení. Cílem práce je provést analýzu a zhodnocení současného stavu podniku a navrhnout pro podnik vhodnou marketingovou strategii. Cíle je dosaženo pomocí výpočtů hospodářského výsledku, komparace získaných dat a provedení marketingové analýzy okolního prostředí podniku prostřednictvím analýzy makroprostředí a mikroprostředí. Po zpracování …moreAbstract:
Diploma thesis deals with the marketing strategy of the restaurant facility. The aim of the work is to analyse and evaluate the current state of the enterprise and suggest a suitable marketing strategy. The aim is reached by calculating the profit, comparing obtained data and carrying out marketing analyses of the restaurant's environment via macro-environment and micro-environment analyses. Upon processing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2018
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/o7pt6/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2018
- Supervisor: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Reader: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton
Natálie Švihálková -
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie salonu Beauty Lounge
Quynh Huong Giangová -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Hmyz – (staro)nová potravina: ekonomické souvislosti a marketingová strategie.
Vendula Smilková -
Hmyz - (staro)nová potravina: ekonomické souvislosti a marketingová strategie.
Marek Poul -
Marketingová strategie společnosti Nissan na ruském trhu
Jindřich Polonyi -
Marketingová strategie nově vznikajícího vysokoškolského Kariérního centra
Nikola Karasová