Digitální marketing jako nový nástroj komunikačního mixu integrované marketingové komunikace – Nataliia Bundziak
Nataliia Bundziak
Bachelor's thesis
Digitální marketing jako nový nástroj komunikačního mixu integrované marketingové komunikace
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřena na možnosti využití digitálních nástrojů a kanálů v rámci integrované marketingové komunikace společnosti. Teoretická část je rešerší, která vysvětluje marketingové strategie a popisuje jednotlivé prvky digitálního marketingu, poskytuje teoretické poznatky pro doporučení uvedená v části praktické. Praktická část hodnotí dosavadní strategii vybrané společnosti v oblasti …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on possibilities of using digital tools and channels within integrated marketing communication of the company. The theoretical part is a research explaining marketing strategies and describes the elements of digital marketing, provides theoretical knowledge for the recommendations given in the practical part of this thesis. The practical part evaluates the existing strategy …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/ufjqp6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BUNDZIAK, Nataliia. \textit{Digitální marketing jako nový nástroj komunikačního mixu integrované marketingové komunikace}. Online. Bakalárska práca. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/ufjqp6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová
Názov
Vložil
Vložené
Práva