Polina Tuniakina

Bakalářská práce

Výzkum spokojenosti zákazníků beauty salonu Goddess

Marketing research of customer satisfaction in beauty salon Goddess
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit zákaznickou spokojenost se službami salonu Goddess, pomocí korelační analýzy určit faktory, které mají nejsilnější vliv na celkovou spokojenost, a odpovědět na stanovené výzkumné otázky. Hlavní metodou kvalitativního výzkumu je osobní rozhovor s jednou z majitelek firmy, jehož prostřednictvím byly zjištěny potřebné informace pro průzkum ohledně provozovaní salonu …více
Abstract:
The main purpose of this bachelor thesis is determination of customer satisfaction with services in beauty salon Goddess. Further aims are identification of interrelation between individual factors and overall customer satisfaction by using correlation analyze and answering established research questions. The main method of qualitative research is a personal interview with one of the company owners …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 11. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
  • Vedoucí: Radek Tahal
  • Oponent: Dagmar Borovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83682

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management