Výzkum spokojenosti zákazníků beauty salonu Goddess – Polina Tuniakina
Polina Tuniakina
Bachelor's thesis
Výzkum spokojenosti zákazníků beauty salonu Goddess
Marketing research of customer satisfaction in beauty salon Goddess
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zjistit zákaznickou spokojenost se službami salonu Goddess, pomocí korelační analýzy určit faktory, které mají nejsilnější vliv na celkovou spokojenost, a odpovědět na stanovené výzkumné otázky. Hlavní metodou kvalitativního výzkumu je osobní rozhovor s jednou z majitelek firmy, jehož prostřednictvím byly zjištěny potřebné informace pro průzkum ohledně provozovaní salonu …moreAbstract:
The main purpose of this bachelor thesis is determination of customer satisfaction with services in beauty salon Goddess. Further aims are identification of interrelation between individual factors and overall customer satisfaction by using correlation analyze and answering established research questions. The main method of qualitative research is a personal interview with one of the company owners …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 11. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83682
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2021
- Supervisor: Radek Tahal
- Reader: Dagmar Borovská
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83682
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková