Kompetence pedagoga ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni vybraných základních škol – Markéta SYKOROVÁ
Markéta SYKOROVÁ
Master's thesis
Kompetence pedagoga ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni vybraných základních škol
Pedagogical competences in education of students with special educational needs at the first stage of selected elementary schools
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá kompetencí pedagogů ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na prvním stupni základních škol. V teoretické části blíže popisuje žáka se speciálními vzdělávacími potřebami na prvním stupni základní školy, legislativní vymezení vzdělávání těchto žáků, formy a podmínky jejich vzdělávání v běžných základních školách. Druhá kapitola teoretické části se věnuje …moreAbstract:
This diploma thesis topic is "Teaching pupils with special educational needs (SEN) in the first stage of primary schools". The theoretical part describes a pupil with special educational needs (SEN) in the first stage of primary school, the legislative definition of the education of these pupils, the forms and conditions of their education in mainstream primary schools. The second chapter of the theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PaedDr. Jaromíra Šindelářová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SYKOROVÁ, Markéta. \textit{Kompetence pedagoga ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni vybraných základních škol}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2021. Available from: https://theses.cz/id/ujwi3p/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SYKOROVÁ, Markéta. Kompetence pedagoga ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni vybraných základních škol. Ústí nad Labem, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Primary School Teacher Education / Teaching in Primary Schools
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ