Zážitkové hry jako stimul filozofického dialogu – Pavel BACHTJAN
Pavel BACHTJAN
Bakalářská práce
Zážitkové hry jako stimul filozofického dialogu
Experiential Games as a Stimulus of Philosophical Dialogue - Theoretical Analysis
Anotace:
Zážitkové hry jako stimul filozofického dialogu. Tato práce se zaměřuje na vyhodnocení možnosti užití zážitkových her jako prostředku pro navození filozofického dialogu, konkrétně v programu filozofování s dětmi. Ve své první části stručně představuje fenomén volného času jako prostor, ve kterém se odehrávají aktivity, které mohou vyplnit volný čas dětí. Druhá část se soustřeďuje na vymezení pojmu …víceAbstract:
Experiental Games as a Stimulus of a Philosophical Dialogue. This work focuses on the evaluation of the use of experiential games as a means of inducing a philosophical dialogue, namely in the philosophy program with children. In its first part, the leisure time phenomenon is briefly represented as a space in which activities, that can fill the children's leisure time, are performed. The second part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Richard Macků, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BACHTJAN, Pavel. Zážitkové hry jako stimul filozofického dialogu. Č. Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Teologická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Teologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita dramatické výchovy z pohledu absolventa oboru Sociální pedagogika a volný čas využívajícího metody dramatické výchovy
Eliška Smrčková -
Pedagogika volného času jako prostředek k rozvoji digitálních kompetencí
Patrik SLEZÁK -
Subjektivní zkušenost studentů oboru Pedagogika volného času na TF JU se syndromem vyhoření
Lucie LÍVANSKÁ -
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE VE STUDIJNÍM PROGRAMU REKREOLOGIE-PEDAGOGIKA VOLNÉHO ČASU
Nikola ČECHÁKOVÁ -
Sebepojetí studentů oboru Pedagogika volného času na Teologické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
Marcela KOPŘIVOVÁ -
Pedagogika volného času v prostorách kostela sv. Mořice na Mouřenci u Annína
Jana KADLECOVÁ -
Podněty pro sebereflexi studenta oboru pedagogika volného času
Zuzana KONZALOVÁ -
Představy pedagoga volného času o jeho možnostech ovlivnění volného času
Jiří Lorenc
Název
Vložil
Vloženo
Práva