Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami – Klára HOROVÁ
Klára HOROVÁ
Bakalářská práce
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Emotional relation of a primary school students to physical education with an inclusion student with special educational needs
Anotace:
Cílem bakalářské práce je popsat vývoj emocí žáků ke školní tělesné výchově ve třídě se začleněným žákem se SVP na vybraných základních školách. S výzkumnou otázkou: K jaké změně emocí ke školní TV dojde u žáků se začleněným žákem se SVP v průběhu sledovaného časového období. Výzkumu se účastnilo 6 škol z české republiky. V prvním měření se účastnilo 118 žáků a v druhém měření se účastnilo 116 žáků …víceAbstract:
The goal of my bachelor thesis is described to emotional progression of selected primary school students to physical education with an integrated student. Six primary schools from the Czech Republic participated in the research. In the first measurement, 118 students participated, and in the second measurement 116 students from the fourth to ninth years primary schools participated. Data was collected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 7. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ladislav Baloun, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOROVÁ, Klára. \textit{Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Fakulta tělesné kultury. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/uks7lc/.
Jak správně citovat práci
HOROVÁ, Klára. Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami . Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Aplikovaná tělesná výchova
Práce na příbuzné téma
-
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Metoda aktivního naslouchání při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Martina SVOBODOVÁ -
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Inkluzivní vzdělávání z pohledu rodičů žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Veronika Šimíková -
Přístupy pedagogů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivní škole
David Hrabě
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
13. 7. 2021