Návrh komunikační strategie kosmetické provozovny – Miroslava Staňková
Miroslava Staňková
Bakalářská práce
Návrh komunikační strategie kosmetické provozovny
Communication strategy proposal for cosmetics salon
Anotace:
Staňková, M. Návrh komunikační strategie kosmetické provozovny. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Bakalářská práce hodnotí stav marketingové komunikace kosmetické provozovny, zkoumá upřednostňované formy komunikace v rámci kosmetických služeb a navrhuje komunikační strategii podniku. Komunikační strategie je podložena kvantitativním výzkumem ve formě dotazníkového šetření …víceAbstract:
Staňková, M. Communication strategy proposal for cosmetics salon. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2021. The bachelor thesis evaluates the state of marketing communication of a cosmetic company, examines the preferred forms of communication within cosmetic services and proposes a communication strategy for the company. The communication strategy is supported by quantitative research in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
- Oponent: Patrik Kubát, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková