Média a moc v kontextu manipulace mas vládnoucími elitami a politickými centry moci v Evropě 20. století – Bc. Lucie Pavlíčková
Bc. Lucie Pavlíčková
Diplomová práce
Média a moc v kontextu manipulace mas vládnoucími elitami a politickými centry moci v Evropě 20. století
Media and power in the context of mass manipulation by ruling elites and political power centre in Europe during 20th century
Anotace:
Práce Média a moc v kontextu manipulace mas vládnoucími elitami a politických center moci v Evropě 20. století vznikla za účelem nalézt paralely mezi nacistickou propagandou a moderním politickým marketingem v širším historickém, politickém, sociologickém a ekonomickém kontextu. V práci bylo použito kompilace sekundárních zdrojů a komparace takto získaných zjištění. Takto získaný obecný rámec může …víceAbstract:
The thesis Media and power in the context of mass manipulation by ruling elites and political power centre in Europe during 20th century was created to find some parallels between Nazi propaganda and modern political management in wider historical, political, sociological and economical context. The thesis utilized secondary resources compilation and comparison of findings gained this way. Such a general …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/r529s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedoucí: prof. MgA. Jiří Svoboda
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAVLÍČKOVÁ, Lucie. \textit{Média a moc v kontextu manipulace mas vládnoucími elitami a politickými centry moci v Evropě 20. století}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/ul5uxg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Anna Shumeiko -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (Problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Jan Štefina -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Jana Bezačínská -
Sociální funkce marketingové komunikace
Anastasiya Tretyakova -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Eva Prokešová -
Manipulace v marketingové komunikaci
Denisa BURIANOVÁ -
Manipulace v marketingu cílená na generaci Y a Z
Kateřina Kukulová