Vyvozování hlásek pomocí básničky, písničky, pohádky – Renata Kunzová
Renata Kunzová
Master's thesis
Vyvozování hlásek pomocí básničky, písničky, pohádky
,,Production of Sounds through Nursery Rhyme, Song and Fairy Tale
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na vyvozování hlásek se žáky prvního ročníku ZŠ. V teoretické části jsou uvedeny současné trendy a možnosti vzdělávání, taktéž metody výuky čtení. Praktická část je zaměřena na vyvozování hlásek formou písniček, básniček, her s písmeny a pohádekAbstract:
My thesis is focused on deducing phones with primary first pupils. Contemporary trends and alternatives, evaluating methods of teaching reading are given in theoretical part. The practical part is focused on producing phones in a playful manner of song, nursery rhymes, games with words and fairy tales
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 3. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2010
- Supervisor: Martina Fasnerová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMaster programme / field:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Theses on a related topic
-
Methods of English Pronunciation Teaching at Lower Secondary Schools
Anežka Bindrová -
Alternative Methods of Teaching English Pronunciation (and their Effectiveness at Lower Secondary School
Adam BRÁZDA -
Non-traditional Methods of Teaching Upper Secondary Mathematics
Klára SPILKOVÁ -
Shared reading and its influence on second graders reading comprehension
Barbora Šenbergerová -
The development of a Romani pupil's English learning strategies after six months of tutoring
Hana Bartlová -
The Role of English in Parents' Choice of Primary School
Pavlína Zedníková -
Level of pronunciation of primary school teachers and the potential influence on their pupils
Matěj Fouma -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein