Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty daného podniku – Karla Hankeová
Karla Hankeová
Bakalářská práce
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty daného podniku
Customer Satisfaction Marketing Research with Products of the Selected Company
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty dané společnosti. Na základě osobního dotazování je zjištěna spokojenost zákazníků. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. První, teoretická část nás seznamuje s teorií marketingu a marketingového výzkumu. V druhé, praktické části je již samotný marketingový výzkum s grafickým znázorněním odpovědí. Navazují …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on marketing research of costumer satisfaction with the products of the given company. Based on personal poll, customer satisfaction is determined. Bachelor thesis is dividend into two parts. The first, theoretical part introduces us to the theory of marketing and marketing research. In the second, practical part is already the marketing research itself with a graphic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/129737
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
- Vedoucí: Simona Matušková
- Oponent: Iveta Jančálková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HANKEOVÁ, Karla. \textit{Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty daného podniku}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/ump5ap/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta