Marketingový mix vybrané střední odborné školy – Jaroslav Špička
Jaroslav Špička
Bakalářská práce
Marketingový mix vybrané střední odborné školy
Marketing mix selected secondary schools
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a aplikaci marketingo-vého mixu ve vybrané střední odborné škole. V dnešním dynamickém vzdě-lávacím prostředí střední školy čelí výzvám, které vyžadují inovativní přístu-py k marketingu a komunikaci. V teoretické části práce jsou představeny klí-čové koncepty a teorie marketingu v neziskovém sektoru, s důrazem na je-jich aplikaci v prostředí školství. Praktická …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the analysis and application of the marketing mix in a selected vocational high school. In today's dynamic edu-cational environment, high schools face challenges that require innovative approaches to marketing and communication. The theoretical part of the thesis introduces key concepts and theories of marketing in the nonprofit sector, with an emphasis on their application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Mgr. Petr Adamec, Ph.D. MBA
- Oponent: Peter Marinič, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program:
Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Marketing neziskové organizace Tichý svět – chráněná pracoviště, o. p. s.
Leoš Mačák -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Marketing neziskové organizace
Kornelie Holá -
Management a marketing neziskové organizace BK Frýdek Místek
Tereza Vojkovská -
Marketing vybrané neziskové organizace
Natálie Brustmannová -
Marketing neziskové organizace VietUp
Anna Nguyenová