Jaroslav Špička

Bakalářská práce

Marketingový mix vybrané střední odborné školy

Marketing mix selected secondary schools
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a aplikaci marketingo-vého mixu ve vybrané střední odborné škole. V dnešním dynamickém vzdě-lávacím prostředí střední školy čelí výzvám, které vyžadují inovativní přístu-py k marketingu a komunikaci. V teoretické části práce jsou představeny klí-čové koncepty a teorie marketingu v neziskovém sektoru, s důrazem na je-jich aplikaci v prostředí školství. Praktická …více
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on the analysis and application of the marketing mix in a selected vocational high school. In today's dynamic edu-cational environment, high schools face challenges that require innovative approaches to marketing and communication. The theoretical part of the thesis introduces key concepts and theories of marketing in the nonprofit sector, with an emphasis on their application …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Mgr. Petr Adamec, Ph.D. MBA
  • Oponent: Peter Marinič, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání

Mendelova univerzita v Brně

Institut celoživotního vzdělávání

Bakalářský studijní program:
Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku