Digitální komunikace vybrané regionální akce - Mezinárodní Filmový Festival Karlovy Vary – Ondřej Vataščin
Ondřej Vataščin
Master's thesis
Digitální komunikace vybrané regionální akce - Mezinárodní Filmový Festival Karlovy Vary
Digital communication of selected regional event - International film festival Karlovy Vary
Anotácia:
V předkládané práci se autor zaměřil na digitální komunikace Karlovarského filmového festivalu. Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary patří mez největší filmové události v České republice a je jedním z nejstarších filmových festivalů v Evropě. V rámci práce je popsána stručná historie a zhodnocena kompletní současná marketingová komunikace. Na základě zjištěných dat jsou určeny nedostatky v digitální …viacAbstract:
In the present thesis, the author focused on digital communications Karlovy Vary Film Festival. Karlovy Vary Film Festival is one of the biggest film event in the Czech Republic and one of the oldest film festivals in Europe. In this work is described a brief history and validates the entire current marketing communications. Based on the obtained data are shortcomings in digital communication and suggested …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Václav Švec, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VATAŠČIN, Ondřej. \textit{Digitální komunikace vybrané regionální akce - Mezinárodní Filmový Festival Karlovy Vary}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/un8bqm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková
Názov
Vložil
Vložené
Práva