Jednotný vizuální styl Vzdělávací nadace Jana Husa – Mgr. Lucie Ostrčilová
Mgr. Lucie Ostrčilová
Bachelor's thesis
Jednotný vizuální styl Vzdělávací nadace Jana Husa
The Corporate Design of Jan Hus Educational Foundation
Anotácia:
Předmětem práce je tvorba jednotného vizuálního stylu Vzdělávací nadace Jana Husa a návrh grafické podoby webových stránek této organizace. Oba praktické úkoly jsou řešeny s ohledem na teoretické poznatky uvedené v textové části práce. Konkrétně se jedná o obory corporate designu a designu webových aplikací. Kapitoly věnované corporate designu uvádějí základní pojmy a postupy tvorby vizuálního stylu …viacAbstract:
Bachelor’s thesis "The Corporate Design of Jan Hus Educational Foundation" deals with the task of creating visual identity and web design of this institution. Both problems are solved with respect to theoretical findings in corporate design and design of websites that can be found in the textual part of the thesis. Corporate design chapters contain terms and concepts of creating visual identity. They …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/iwhbr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2009
- Vedúci: Mgr. Lucie Wessely
- Oponent: doc. Mgr. Vítězslav Švalbach
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsBachelor programme / odbor:
Applied Informatics / Applied Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc