Marketingová strategie wellness centra Infinit Maximus – Michaela Přikrylová
Michaela Přikrylová
Bakalářská práce
Marketingová strategie wellness centra Infinit Maximus
Marketing strategy of wellness centre Infinit Maximus.
Anotace:
PŘIKRYLOVÁ, M. Marketingové strategie wellness centra Infinit Maximus. Bakalář-ská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu marketingového a komu-nikačního mixu wellness centra INFINIT MAXIMUS a návrhem nové marketingové a propagační strategie přispívající k jeho zefektivnění. Teoretická část je zaměřena na shrnutí teoretických poznatků týkajících …víceAbstract:
The thesis deals with the analysis of present situation of marketing and promo-tional mix wellness centre Infinit Maximus and the proposal of a new marketing and promotional strategy that should contribute to its effectiveness. The theoreti-cal part is focused on a summary of theoretical findings on this topic, including the most important terms of marketing theory. The practical part devotes to analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Netopil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Promotion of the intensive pre-study Czech language courses in Zlin on the international market of educational services
Sergey Khmelinin -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri
Název
Vložil
Vloženo
Práva