Marketingová strategie wellness centra Infinit Maximus – Michaela Přikrylová
Michaela Přikrylová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie wellness centra Infinit Maximus
Marketing strategy of wellness centre Infinit Maximus.
Abstract:
PŘIKRYLOVÁ, M. Marketingové strategie wellness centra Infinit Maximus. Bakalář-ská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu marketingového a komu-nikačního mixu wellness centra INFINIT MAXIMUS a návrhem nové marketingové a propagační strategie přispívající k jeho zefektivnění. Teoretická část je zaměřena na shrnutí teoretických poznatků týkajících …moreAbstract:
The thesis deals with the analysis of present situation of marketing and promo-tional mix wellness centre Infinit Maximus and the proposal of a new marketing and promotional strategy that should contribute to its effectiveness. The theoreti-cal part is focused on a summary of theoretical findings on this topic, including the most important terms of marketing theory. The practical part devotes to analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Tomáš Netopil
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PŘIKRYLOVÁ, Michaela. \textit{Marketingová strategie wellness centra Infinit Maximus}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/unn058/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Promotion of the intensive pre-study Czech language courses in Zlin on the international market of educational services
Sergey Khmelinin -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights