Šárka PANCOVÁ

Bakalářská práce

Analýza aktivit pro rozvoj čtenářské gramotnosti v mateřských školách

Analysis of activities for the development of reading literacy in preschool classes.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou aktivit pedagogů pro rozvoj čtenářské gramotnosti v mateřských školách. Čtenářská gramotnost se definuje jako "schopnosti porozumět textu, přemýšlet o něm, posuzovat ho, zabývat se jím a používat ho k dosažení vlastních cílů, k rozvoji vlastních vědomostí a potenciálu a k aktivní účasti ve společnosti", a dělí se na předčtenářskou, čtenářskou a funkční etapu. Mezi …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of teachers' activities for the development of reading literacy in kindergartens. Reading literacy is defined as "the ability to understand, think about, assess, deal with and use a text to achieve one's own goals, to develop one's own knowledge and potential and to participate actively in society". It is divided into pre-reading, reading and functional stage …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. PaedDr. Ilona Pešatová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PANCOVÁ, Šárka. Analýza aktivit pro rozvoj čtenářské gramotnosti v mateřských školách. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta