Strategická analýza podniku Marks and Spencer Czech Republic, a.s. – Ilona Thomasová
Ilona Thomasová
Bachelor's thesis
Strategická analýza podniku Marks and Spencer Czech Republic, a.s.
Strategic analysis of the company Marks and Spencer Czech Republic, a.s.
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je na základě výstupů strategické analýzy identifikovat jednotlivé vlivy působící na podnik a následně vyhodnotit jejich dopad. Bakalářská práce je tradičně rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou popsány jednotlivé metody, které jsou následně v praktické části aplikovány na konkrétní společnost a příslušné odvětví. Mezi vybrané nástroje strategické analýzy, …moreAbstract:
The main goal of this bachelor's thesis is to identify, over the outputs of strategic analysis, the individual influences which affecting the company and then evaluate their impact. The bachelor thesis is traditionally divided into two parts. The theoretical part describes the various methods, which are then applied in the practical part to a specific company and the industry. Among the selected tools …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 1. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83840
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2021
- Supervisor: Petr Boukal
- Reader: Josef Krause
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83840
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova