Ilona Thomasová

Bachelor's thesis

Strategická analýza podniku Marks and Spencer Czech Republic, a.s.

Strategic analysis of the company Marks and Spencer Czech Republic, a.s.
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je na základě výstupů strategické analýzy identifikovat jednotlivé vlivy působící na podnik a následně vyhodnotit jejich dopad. Bakalářská práce je tradičně rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou popsány jednotlivé metody, které jsou následně v praktické části aplikovány na konkrétní společnost a příslušné odvětví. Mezi vybrané nástroje strategické analýzy, …more
Abstract:
The main goal of this bachelor's thesis is to identify, over the outputs of strategic analysis, the individual influences which affecting the company and then evaluate their impact. The bachelor thesis is traditionally divided into two parts. The theoretical part describes the various methods, which are then applied in the practical part to a specific company and the industry. Among the selected tools …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 1. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2021
  • Supervisor: Petr Boukal
  • Reader: Josef Krause

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83840