Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku – Monika VALTOVÁ
Monika VALTOVÁ
Bachelor's thesis
Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Customer Relationship Management and its Importance for Strengthening the Company´s Competitiveness
Abstract:
Předložená bakalářská práce je zaměřena na systém řízení vztahů se zákazníkem v konkrétní společnosti. Dále je představena společnost AUTOBOND GROUP a.s., její produkty a služby. Je zde vysvětlen pojem CRM, jeho vývoj a předchůdci. Následně je popsán stávající stav v rámci CRM. Další část je věnována zákazníkům s důrazem na KCRM. V praktických částech pak podrobněji popisuje jednotlivé základní položky …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on customer relationship management in a particular company. AUTOBOND GROUP a. s., its products and services are then introduced. The concept of CRM, its development and predecessors are also explained in this work. Next, the existing situation of the above company in terms of CRM is described. The following part concentrates on customers with emphasis on KCRM. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012
Accessible from:: 4. 5. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Zahradníčková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VALTOVÁ, Monika. \textit{Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2012. Available from: https://theses.cz/id/ur62mm/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VALTOVÁ, Monika. Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Kristýna Teifertová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Jan Krampla