Radomila BRYKNAROVÁ

Bakalářská práce

Integrace žáka s narušenou komunikační schopnosti v základní škole

Integration of pupils with impaired communication skills in elementary school
Anotace:
Ve své bakalářské práci věnuji pozornost podmínkám školské integrace. Cílem práce je identifikovat silné a slabé stránky integrace dětí s narušenou komunikační schopností v běžných základních školách z pohledu učitelů, rodičů i samotných dětí. V teoretické části objasňuji podmínky pro integraci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do základních škol. Dále se věnuji problematice narušené komunikační …více
Abstract:
In my bachelor I devote attention to the conditions of school integration. The aim is to identify the strengths and weaknesses of the integration of children with a communication disability in mainstream schools in terms of teachers, parents and children themselves. The theoretical part explains the conditions for integration of pupils with special educational needs in primary schools. Furthermore …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2016
Zveřejnit od: 6. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Dagmar Dedrle Vavrošová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BRYKNAROVÁ, Radomila. Integrace žáka s narušenou komunikační schopnosti v základní škole. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika