Analýza produktu - zdroj konkurenční výhody – Bc. Kateřina Tlustá
Bc. Kateřina Tlustá
Bakalářská práce
Analýza produktu - zdroj konkurenční výhody
Product Analysis – Competitive Advantage Source
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody. Vybraným produktem je Natur bujón od společnosti Vitana food service. Bakalářská práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. V první části jsou popsány důvody pro volbu tématu, současný stav problematiky a zároveň jsou stanoveny cíle. Druhá část se zabývá teoretickým pohledem na analýzu produktu. Třetí část analyzuje konkrétní …víceAbstract:
The subject matter of this bachelor’s degree thesis is a product analysis as a source of competitive advantage. The selected product is Natur bouillon produced by Vitana, a.s. Food service. The study is divided into four key parts. The first part introduces the reasons for selecting the topic, presents the current situation and the related points at issue, and it sets the goals of this study. The second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/f1t6u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Zdravý životní styl jako nový trend marketingu
Tereza Křížková -
Zdravý životní styl v rodinách s dětmi předškolního věku
Adéla Palatová -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Kristýna Vondrovská -
Dospívající a zdravý životní styl
Terezie Korduliaková -
Chronické neinfekční choroby a zdravý životní styl
Jakub Reischl -
Lingvistická analýza lexika z tematické oblasti „(ne)zdravý životní styl a životospráva“ v současné ruštině
Monika Stará -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Omarova Omarova -
Působení sociálních sítí na zdravý životní styl žáků 2. stupně vybrané ZŠ
Kateřina Uhrinová