Analýza produktu - zdroj konkurenční výhody – Bc. Kateřina Tlustá
Bc. Kateřina Tlustá
Bachelor's thesis
Analýza produktu - zdroj konkurenční výhody
Product Analysis – Competitive Advantage Source
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody. Vybraným produktem je Natur bujón od společnosti Vitana food service. Bakalářská práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. V první části jsou popsány důvody pro volbu tématu, současný stav problematiky a zároveň jsou stanoveny cíle. Druhá část se zabývá teoretickým pohledem na analýzu produktu. Třetí část analyzuje konkrétní …moreAbstract:
The subject matter of this bachelor’s degree thesis is a product analysis as a source of competitive advantage. The selected product is Natur bouillon produced by Vitana, a.s. Food service. The study is divided into four key parts. The first part introduces the reasons for selecting the topic, presents the current situation and the related points at issue, and it sets the goals of this study. The second …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/f1t6u/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Zdravý životní styl jako nový trend marketingu
Tereza Křížková -
Zdravý životní styl v rodinách s dětmi předškolního věku
Adéla Palatová -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Kristýna Vondrovská -
Chronické neinfekční choroby a zdravý životní styl
Jakub Reischl -
Dospívající a zdravý životní styl
Terezie Korduliaková -
Lingvistická analýza lexika z tematické oblasti „(ne)zdravý životní styl a životospráva“ v současné ruštině
Monika Stará -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Omarova Omarova -
Působení sociálních sítí na zdravý životní styl žáků 2. stupně vybrané ZŠ
Kateřina Uhrinová