Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu – Bc. Stanislava TALÍŘOVÁ
Bc. Stanislava TALÍŘOVÁ
Bakalářská práce
Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
Using of Marketing Tools in Chosen Retail Subject
Anotace:
Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo odpovědět na výzkumnou otázku, jakým způsobem jsou využívány marketingové nástroje a přístupy v maloobchodních podnikatelských subjektech ve vymezené oblasti. Provedla jsem dotazníkové šetření v maloobchodních podnikatelských subjektech v regionu Český Krumlov. Druhou částí mé práce byla případová studie konkrétního maloobchodního subjektu.Abstract:
The main purpose of my bachelor work was to answer an experimental question: {\clqq}How are the marketing tools and approaches to use in retail entrepreneurial subject in the circumscription.{\crqq} I accomplished a questionnaire type of research in a retail subjects in the region of Český Krumlov. The second part of my work was a case study of a particular retail subject.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2008
Zveřejnit od: 18. 4. 2008
Identifikátor:
8869
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2008
- Vedoucí: Ing. Viktor Vojtko
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TALÍŘOVÁ, Stanislava. \textit{Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/ustan0/.
Jak správně citovat práci
TALÍŘOVÁ, Stanislava. Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu. Č. Bud., 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 18. 04. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2008 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Analýza a návrh marketingové komunikace pro Cukrárnu a Kavárnu Vločka
Natálie Vlčková -
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti v hotelu Hilton Prague
Anna Oliinyk -
Trendy cestovního ruchu a směřování marketingu v cestovní kanceláři Čedok a. s.
Monika Lešnerová -
Distribuce a propagace rap music v kontextu světového a českého hudebního průmyslu
Tomáš Čech -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Marketingové nástroje a jejich uplatnění pro zvýšení výkonnosti podniku Automotodrom Brno, a.s.
Jan Ulman -
Vybrané nástroje marketingové komunikace ve zvolené firmě a jejich využití v období před pandemií Covid-19 a v jejím průběhu
Veronika Schauerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva