Influenceři a marketingová komunikace podniků – Lucie Skřivánková
Lucie Skřivánková
Bakalářská práce
Influenceři a marketingová komunikace podniků
Influencers and corporate marketing communication
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci podniků v online prostředí skrze influencery. V rámci teoretického rámce jsou přiblíženy stěžejní pojmy z oblasti marketingové komunikace, online komunikace, sociálních sítí, influencerů a další nezbytné informace, jež souvisejí s hlavním tématem této práce. Praktická část je formou případové studie zaměřena na konkrétní společnost a analýzu …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on marketing communication of companies in the online environment through influencers. Within the theoretical framework, key concepts from the area of marketing communication, online communication, social networks, influencers and other necessary information related to the main topic of this work are introduced. The practical part is in the form of a case study focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u8d1i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2020
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Tomáš Ondráček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer Marketing On Instagram
Furkan Çakir -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Influencer marketing in circular economy
Esra Kale -
Influencer marketing na sociální síti Instagram
Tereza Chudějová -
Branding Through Influencer Marketing on Instagram
Giang Helen Phamová -
Instagram jako médium pro propagaci prostřednictvím influencer marketingu
Denisa Dolénková -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z
Kateryna Stryzhevska -
Influencer marketing na sociální síti Instagram jako nástroj ovlivňování
Taťána KOLONIČNÁ