Lucie Skřivánková

Bakalářská práce

Influenceři a marketingová komunikace podniků

Influencers and corporate marketing communication
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci podniků v online prostředí skrze influencery. V rámci teoretického rámce jsou přiblíženy stěžejní pojmy z oblasti marketingové komunikace, online komunikace, sociálních sítí, influencerů a další nezbytné informace, jež souvisejí s hlavním tématem této práce. Praktická část je formou případové studie zaměřena na konkrétní společnost a analýzu …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on marketing communication of companies in the online environment through influencers. Within the theoretical framework, key concepts from the area of marketing communication, online communication, social networks, influencers and other necessary information related to the main topic of this work are introduced. The practical part is in the form of a case study focused …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 9. 2020
  • Vedoucí: Mgr. et Mgr. Tomáš Ondráček, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management