Influenceři a marketingová komunikace podniků – Lucie Skřivánková
Lucie Skřivánková
Bachelor's thesis
Influenceři a marketingová komunikace podniků
Influencers and corporate marketing communication
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci podniků v online prostředí skrze influencery. V rámci teoretického rámce jsou přiblíženy stěžejní pojmy z oblasti marketingové komunikace, online komunikace, sociálních sítí, influencerů a další nezbytné informace, jež souvisejí s hlavním tématem této práce. Praktická část je formou případové studie zaměřena na konkrétní společnost a analýzu …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on marketing communication of companies in the online environment through influencers. Within the theoretical framework, key concepts from the area of marketing communication, online communication, social networks, influencers and other necessary information related to the main topic of this work are introduced. The practical part is in the form of a case study focused …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 7. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/u8d1i/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 9. 2020
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Tomáš Ondráček, Ph.D.
- Reader: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Influencer Marketing On Instagram
Furkan Çakir -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Influencer marketing in circular economy
Esra Kale -
Influencer marketing na sociální síti Instagram
Tereza Chudějová -
Branding Through Influencer Marketing on Instagram
Giang Helen Phamová -
Instagram jako médium pro propagaci prostřednictvím influencer marketingu
Denisa Dolénková -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z
Kateryna Stryzhevska -
Influencer marketing na sociální síti Instagram jako nástroj ovlivňování
Taťána KOLONIČNÁ