Lucie Skřivánková

Bachelor's thesis

Influenceři a marketingová komunikace podniků

Influencers and corporate marketing communication
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci podniků v online prostředí skrze influencery. V rámci teoretického rámce jsou přiblíženy stěžejní pojmy z oblasti marketingové komunikace, online komunikace, sociálních sítí, influencerů a další nezbytné informace, jež souvisejí s hlavním tématem této práce. Praktická část je formou případové studie zaměřena na konkrétní společnost a analýzu …more
Abstract:
This bachelor thesis is focused on marketing communication of companies in the online environment through influencers. Within the theoretical framework, key concepts from the area of marketing communication, online communication, social networks, influencers and other necessary information related to the main topic of this work are introduced. The practical part is in the form of a case study focused …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 7. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 9. 2020
  • Supervisor: Mgr. et Mgr. Tomáš Ondráček, Ph.D.
  • Reader: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Business Management / Business Management