Markéta HANKOVÁ

Master's thesis

Vliv výukové metody na vývoj kvality čtení s porozuměním u žáků 1. ročníku ZŠ

The influence of teaching methods on the quality of reading comprehension of pupils of the the first year of elementary school
Anotácia:
Diplomová práce se soustřeďuje na vývoj čtení s porozuměním u žáků prvního ročníku základní školy, přičemž důležitou sledovanou proměnnou je užitá metoda prvopočátečního čtení. Teoretická část práce vymezuje pojmy související s čtenářskou gramotností, prezentuje metody výuky prvopočátečního čtení, přičemž detailněji popisuje dvě nejčastěji využívané metody v České republice. Následně odkrývá možnosti …viac
Abstract:
The thesis focuses on development of reading comprehension of pupils from first class of the elementary school, where important monitored variable is the used method of initial reading. The theoretical part of the thesis defines terms related to reading literacy, presents the methods of teaching initial reading and describes two of the most used methods in the Czech Republic. Subsequently it reveals …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 5. 2018
  • Vedúci: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HANKOVÁ, Markéta. Vliv výukové metody na vývoj kvality čtení s porozuměním u žáků 1. ročníku ZŠ. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta