Využití principů skautingu a integrované terénní výuky v předškolním vzdělávání – Bc. Veronika Nesrovnalová
Bc. Veronika Nesrovnalová
Bachelor's thesis
Využití principů skautingu a integrované terénní výuky v předškolním vzdělávání
The Scout Method and Integrated Fieldwork Application in Preschool Education
Abstract:
Práce se zabývá využitím principů skautské výchovné metody a integrované terénní výuky v předškolním vzdělávání v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání. Důraz je kladen na pohybovou aktivitu, rozvoj motoriky (hrubé i jemné) a přírodu. Práce shrnuje dosavadní poznatky využitelnosti skautské výchovné metody a integrované terénní výuky pro předškolní vzdělávání. Obsahuje metodický …moreAbstract:
Aim of this thesis is an application of The Scout Method and Integrated Fieldwork in preschool education. Strong emphasis is placed on movement, motor skills (gross and fine) and countryside (nature). All of this is done in compliance with Framework Educational Programme for Pre-school Education. Methodical guide for kindergarten teachers is part of the thesis. Teach blocks were created and verified …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ppuvf/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 5. 2018
- Supervisor: Mgr. Marek Trávníček
- Reader: Mgr. Hana Šeráková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NESROVNALOVÁ, Veronika. \textit{Využití principů skautingu a integrované terénní výuky v předškolním vzdělávání}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2018. Available from: https://theses.cz/id/uu1f46/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Pre-school and After-school Education / Pre-school Teacher Training
Theses on a related topic
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Obsahová analýza časopisů určených pro předškolní věk s přihlédnutím k požadavkům vzdělávání vymezených v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání
Kristýna NOVÁKOVÁ -
Tvorba integrovaných tematických plánů pro předškolní vzdělávání s důrazem na pohybovou složku
Petra Lopourová