Využití principů skautingu a integrované terénní výuky v předškolním vzdělávání – Bc. Veronika Nesrovnalová
Bc. Veronika Nesrovnalová
Bakalářská práce
Využití principů skautingu a integrované terénní výuky v předškolním vzdělávání
The Scout Method and Integrated Fieldwork Application in Preschool Education
Anotace:
Práce se zabývá využitím principů skautské výchovné metody a integrované terénní výuky v předškolním vzdělávání v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání. Důraz je kladen na pohybovou aktivitu, rozvoj motoriky (hrubé i jemné) a přírodu. Práce shrnuje dosavadní poznatky využitelnosti skautské výchovné metody a integrované terénní výuky pro předškolní vzdělávání. Obsahuje metodický …víceAbstract:
Aim of this thesis is an application of The Scout Method and Integrated Fieldwork in preschool education. Strong emphasis is placed on movement, motor skills (gross and fine) and countryside (nature). All of this is done in compliance with Framework Educational Programme for Pre-school Education. Methodical guide for kindergarten teachers is part of the thesis. Teach blocks were created and verified …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ppuvf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2018
- Vedoucí: Mgr. Marek Trávníček
- Oponent: Mgr. Hana Šeráková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Obsahová analýza časopisů určených pro předškolní věk s přihlédnutím k požadavkům vzdělávání vymezených v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání
Kristýna NOVÁKOVÁ -
Tvorba integrovaných tematických plánů pro předškolní vzdělávání s důrazem na pohybovou složku
Petra Lopourová