Komunikační strategie a reklamní kampaně velkých českých pivovarů – Eliška Krulišová
Eliška Krulišová
Diplomová práce
Komunikační strategie a reklamní kampaně velkých českých pivovarů
Communication strategies and advertising campaigns of Czech large breweries
Anotace:
Diplomová práce se věnuje analýze komunikačních strategií vybraných velkých českých pivovarů z hlediska zacílení na cílovou skupinu, volby konceptu oslovení této skupiny,výběru nástrojů a médií a především pak kreativity a originality komunikačních aktivit. Ověřovanou hypotézou je tvrzení, že velké české pivovary nevytvářejí mimořádně kreativní kampaně s výraznou a originální myšlenkou a že komunikují …víceAbstract:
This Master's Thesis analyses communication strategies of featured Czech large breweries and focuses on their target groups, media mixes and especially the creativity and originality of their communication activities. The hypothesis being verified is that Czech large breweries do not produce extraordinarily creative campaigns with strong and interesting idea and that all of them communicate in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49622
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: Stanislav Horný
- Oponent: Zbyněk Černý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49622
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková