Anna Kučerová

Bachelor's thesis

Psychologie marketingové komunikace

Psychology of Marketing Communication
Abstract:
Účelem této bakalářské práce je zjistit, které psychologické faktory působí na nákupní chování zákazníka, jak a jakou intenzitou. Cílem je zhodnocení marketingové komunikace na základě získaných poznatků. Práce je rozdělena do kapitol. Tyto kapitoly popisují základní literární přehled, metodiku, analýzu dotazníku, diskuse, srovnání vybraných marketingových komunikací, vyčíslení nákladů a závěr. V literárním …more
Abstract:
The purpose of this bachelor thesis is finding out which psychological factors affect the customer’s shopping behaviour. The aim is evaluation of marketing communication based on the acquired knowledge. The work is divided into chapters. These chapters describe a basic literature review, methodology, analysis of the questionnaire, discussions, quantification of cost, and conclusion. The literature …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martina Procházková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Bachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Trade management / Marketing and Trade