Výzkum zákaznické spokojenosti ve vybrané firmě – Kateřina Hofmanová
Kateřina Hofmanová
Bachelor's thesis
Výzkum zákaznické spokojenosti ve vybrané firmě
Customer satisfaction research in a selected business
Abstract:
Cílem bakalářské práce je určit spokojenost zákazníků na základě marketingového výzkumu v prodejně společnosti Bibloo Concept Store a ověřit stanovené hypotézy. Na počátku výzkumu byly stanoveny jednotlivé proměnné ovlivňující zákaznickou spokojenost. Následně bylo provedeno dotazníkové šetření na prodejně Bibloo Concept Store v obchodním domě Kotva na Praze 1, kterého se zúčastnilo 300 respondentů …moreAbstract:
The aim of this thesis is to determine customer satisfaction based on marketing research in the Bibloo Concept Store and verify the hypotheses. At the beginning of the research, individual variables affecting customer satisfaction were determined. Subsequently, a questionnaire survey was carried out in the Bibloo Concept Store in the Kotva department store in Prague 1, which was attended by 300 respondents …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76553
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2019
- Supervisor: Olga Horová
- Reader: Jitka Černá
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76553
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Lucie Redlová -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Pracovní spokojenost, metody jejího měření a význam pro strategický úspěch podniku
Robin Mazel -
Metody měření tržních rizik
Kristína Sámelová -
Pracovní spokojenost, metody jejího měření a význam pro strategický úspěch podniku
Zuzana Horňáková -
Pracovní spokojenost, metody jejího měření a význam pro strategický úspěch podniku
Anastasiia Vdovenko