Kateřina Hofmanová

Bachelor's thesis

Výzkum zákaznické spokojenosti ve vybrané firmě

Customer satisfaction research in a selected business
Abstract:
Cílem bakalářské práce je určit spokojenost zákazníků na základě marketingového výzkumu v prodejně společnosti Bibloo Concept Store a ověřit stanovené hypotézy. Na počátku výzkumu byly stanoveny jednotlivé proměnné ovlivňující zákaznickou spokojenost. Následně bylo provedeno dotazníkové šetření na prodejně Bibloo Concept Store v obchodním domě Kotva na Praze 1, kterého se zúčastnilo 300 respondentů …more
Abstract:
The aim of this thesis is to determine customer satisfaction based on marketing research in the Bibloo Concept Store and verify the hypotheses. At the beginning of the research, individual variables affecting customer satisfaction were determined. Subsequently, a questionnaire survey was carried out in the Bibloo Concept Store in the Kotva department store in Prague 1, which was attended by 300 respondents …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2019
  • Supervisor: Olga Horová
  • Reader: Jitka Černá

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76553