Formy podpory prodeje ve firmě Milwaukee PC USA – Bc. Filip Frišman
Bc. Filip Frišman
Bakalářská práce
Formy podpory prodeje ve firmě Milwaukee PC USA
Anotace:
Cílem práce je analyzovat akce na podporu prodeje ve firmě Milwaukee PC z hlediska použitých forem podpory prodeje a účinnosti na zákazníky. Společnost působí jako maloobchodní prodejce výpočetních a informačních technologií ve státě Wisconsin ve Spojených státech amerických. Práce je rozdělena do dvou částí, v teoretické části je zaměřena na popis a podstatu marketingového a komunikačního mixu, jejich …víceAbstract:
The purpose of this paper is to analyze sales support activities in Milwaukee PC Company in terms of sales promotions and their effectiveness on customers. The company operates as a retailer in computers and information technologies in Wisconsin in the United States. The document is divided into two parts: theoretical part is aimed at description and nature of marketing and communications mix, their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2010
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/xtksz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2010
- Vedoucí: prof. Ing. Jan Váchal, CSc.
- Oponent: Ing. Petra Pártlová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova