Bc. Filip Frišman

Bakalářská práce

Formy podpory prodeje ve firmě Milwaukee PC USA

Anotace:
Cílem práce je analyzovat akce na podporu prodeje ve firmě Milwaukee PC z hlediska použitých forem podpory prodeje a účinnosti na zákazníky. Společnost působí jako maloobchodní prodejce výpočetních a informačních technologií ve státě Wisconsin ve Spojených státech amerických. Práce je rozdělena do dvou částí, v teoretické části je zaměřena na popis a podstatu marketingového a komunikačního mixu, jejich …více
Abstract:
The purpose of this paper is to analyze sales support activities in Milwaukee PC Company in terms of sales promotions and their effectiveness on customers. The company operates as a retailer in computers and information technologies in Wisconsin in the United States. The document is divided into two parts: theoretical part is aimed at description and nature of marketing and communications mix, their …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2010
  • Vedoucí: prof. Ing. Jan Váchal, CSc.
  • Oponent: Ing. Petra Pártlová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích