Formy podpory prodeje ve firmě Milwaukee PC USA – Bc. Filip Frišman
Bc. Filip Frišman
Bachelor's thesis
Formy podpory prodeje ve firmě Milwaukee PC USA
Abstract:
Cílem práce je analyzovat akce na podporu prodeje ve firmě Milwaukee PC z hlediska použitých forem podpory prodeje a účinnosti na zákazníky. Společnost působí jako maloobchodní prodejce výpočetních a informačních technologií ve státě Wisconsin ve Spojených státech amerických. Práce je rozdělena do dvou částí, v teoretické části je zaměřena na popis a podstatu marketingového a komunikačního mixu, jejich …moreAbstract:
The purpose of this paper is to analyze sales support activities in Milwaukee PC Company in terms of sales promotions and their effectiveness on customers. The company operates as a retailer in computers and information technologies in Wisconsin in the United States. The document is divided into two parts: theoretical part is aimed at description and nature of marketing and communications mix, their …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 7. 2010
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/xtksz/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2010
- Supervisor: prof. Ing. Jan Váchal, CSc.
- Reader: Ing. Petra Pártlová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova