Ing. Jan Kříž

Bakalářská práce

Politický marketing sdružení Mostečané Mostu

Political Marketing of Mostečané Mostu association
Anotace:
V úvodu mé bakalářské práce definuji politické strany, vznik marketingu a postupnou implementaci marketingu do politiky a politiky do marketingu. Dále se snažím nastínit historický vývoj politického marketingu a jeho nejběžnější nástroje. Rovněž se zde okrajově zmiňuji o právních náležitostech komunálních voleb z důvodu relevantnosti. V druhé části popisuji region, kde se konaly komunální volby, z …více
Abstract:
At the beggining of my bachelor thesis I define political parties, the origin of marketing and continual implementation of marketing into politics and politics into marketing. I am trying to drawout historical developement of political marketing and its most common tools as the next step. As well I am marginally mentioning legal requirements of the municipal elections because of its relevance. In the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Jan Hrubeš, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jiří Jiřička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace