Ing. Jan Kříž
Bachelor's thesis
Politický marketing sdružení Mostečané Mostu
Political Marketing of Mostečané Mostu association
Abstract:
V úvodu mé bakalářské práce definuji politické strany, vznik marketingu a postupnou implementaci marketingu do politiky a politiky do marketingu. Dále se snažím nastínit historický vývoj politického marketingu a jeho nejběžnější nástroje. Rovněž se zde okrajově zmiňuji o právních náležitostech komunálních voleb z důvodu relevantnosti. V druhé části popisuji region, kde se konaly komunální volby, z …moreAbstract:
At the beggining of my bachelor thesis I define political parties, the origin of marketing and continual implementation of marketing into politics and politics into marketing. I am trying to drawout historical developement of political marketing and its most common tools as the next step. As well I am marginally mentioning legal requirements of the municipal elections because of its relevance. In the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/l8c9w/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2011
- Supervisor: Mgr. Jan Hrubeš, Ph.D.
- Reader: Ing. Jiří Jiřička
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Politický marketing regionálního volebního subjektu
Tereza Woznicová -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
David Passler -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Dominika Cimrová -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Politický marketing ve volebních kampaních v rámci voleb do Zastupitelstva Ústeckého kraje
Martin Tancoš -
Marketing a volební kampaně politických stran a hnutí ve Vrchlabí
Jindřich Polonyi -
Politický marketing na příkladu vybrané volební kampaně
Jakub Al Charragh -
Politický marketing na příkladu vybrané volební kampaně
Dominika Kovářová