Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů v praxi – Ing. Veronika Nemečková
Ing. Veronika Nemečková
Bakalářská práce
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů v praxi
Integrated marketing communication – use of each component on daily base
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám tématem „Integrovaná marketingová komunikace- využití a propojení jednotlivých nástrojů v praxi“. S marketingovou komunikací se každý z nás denně setkává a využívá ji. Současný trh je působením všech marketingových aktivit přesycený a proto je pro firmu velmi důležité nalézt vhodnou cestu k propagaci, k cílenému působení na potencionální i stávající zákazníky tak …víceAbstract:
In my Bachelor Thesis I deal with the topic of „Integrated marketing communication - the use and interconnection of particular tools in practice“. All people are exposed to marketing communication on a daily basis and all of us use it. The current market is oversaturated with all marketing activities and it is essential to find a suitable way for promotion of a company, to target potencial customers …víceKlíčová slova
Marketing marketingová komunikace komunikační mix integrovaná marketingová komunikace reklama propagace podpora prodeje public relations internetová propagace veletrhy a výstavy. Marketing marketing communication communication mix integrated marketing communication advertising propagation sales promotion internet promotion fairs and exhibitions.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ax43y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova