Ing. Veronika Nemečková

Bakalářská práce

Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů v praxi

Integrated marketing communication – use of each component on daily base
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám tématem „Integrovaná marketingová komunikace- využití a propojení jednotlivých nástrojů v praxi“. S marketingovou komunikací se každý z nás denně setkává a využívá ji. Současný trh je působením všech marketingových aktivit přesycený a proto je pro firmu velmi důležité nalézt vhodnou cestu k propagaci, k cílenému působení na potencionální i stávající zákazníky tak …více
Abstract:
In my Bachelor Thesis I deal with the topic of „Integrated marketing communication - the use and interconnection of particular tools in practice“. All people are exposed to marketing communication on a daily basis and all of us use it. The current market is oversaturated with all marketing activities and it is essential to find a suitable way for promotion of a company, to target potencial customers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní