Ing. Veronika Nemečková

Bachelor's thesis

Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů v praxi

Integrated marketing communication – use of each component on daily base
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zabývám tématem „Integrovaná marketingová komunikace- využití a propojení jednotlivých nástrojů v praxi“. S marketingovou komunikací se každý z nás denně setkává a využívá ji. Současný trh je působením všech marketingových aktivit přesycený a proto je pro firmu velmi důležité nalézt vhodnou cestu k propagaci, k cílenému působení na potencionální i stávající zákazníky tak …more
Abstract:
In my Bachelor Thesis I deal with the topic of „Integrated marketing communication - the use and interconnection of particular tools in practice“. All people are exposed to marketing communication on a daily basis and all of us use it. The current market is oversaturated with all marketing activities and it is essential to find a suitable way for promotion of a company, to target potencial customers …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2012
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: PhDr. Ladislav Lašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní