Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů v praxi – Ing. Veronika Nemečková
Ing. Veronika Nemečková
Bachelor's thesis
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů v praxi
Integrated marketing communication – use of each component on daily base
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zabývám tématem „Integrovaná marketingová komunikace- využití a propojení jednotlivých nástrojů v praxi“. S marketingovou komunikací se každý z nás denně setkává a využívá ji. Současný trh je působením všech marketingových aktivit přesycený a proto je pro firmu velmi důležité nalézt vhodnou cestu k propagaci, k cílenému působení na potencionální i stávající zákazníky tak …moreAbstract:
In my Bachelor Thesis I deal with the topic of „Integrated marketing communication - the use and interconnection of particular tools in practice“. All people are exposed to marketing communication on a daily basis and all of us use it. The current market is oversaturated with all marketing activities and it is essential to find a suitable way for promotion of a company, to target potencial customers …moreKeywords
Marketing marketingová komunikace komunikační mix integrovaná marketingová komunikace reklama propagace podpora prodeje public relations internetová propagace veletrhy a výstavy. Marketing marketing communication communication mix integrated marketing communication advertising propagation sales promotion internet promotion fairs and exhibitions.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ax43y/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEMEČKOVÁ, Veronika. \textit{Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů v praxi}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/uylevp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova