Vliv parametrů obalu vína na nákupní chování generace Z – Jan Vítek
Jan Vítek
Bachelor's thesis
Vliv parametrů obalu vína na nákupní chování generace Z
The influence of wine packaging parameters on the shopping behavior of the generation Z
Abstract:
Hlavním tématem této bakalářské práce je vliv parametrů obalu vína na nákupní chování generace „Z.“ Cílem této práce je definice parametrů obalu vína, které jsou klíčové v kupním rozhodovacím procesu této cílové skupiny. Stanoveného cíle bylo dosaženo pomocí kvantitativního výzkumu metodou online dotazníku. Teoretická část této práce je věnována důležitým informacím nezbytným pro pochopení základního …moreAbstract:
The main topic of this bachelor thesis is the influence of wine packaging parameters on the shopping behavior of the "Z" generation. The aim of this thesis is to define the parameters of wine packaging, which are key in the purchasing decision-making process of mentioned target group. The set goal was achieved through quantitative research using the online questionnaire. The theoretical part of this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 1. 2019
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82033
Thesis defence
- Date of defence: 28. 1. 2021
- Supervisor: Zdeněk Vondra
- Reader: Alžbeta Gburíková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82033
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
Zaměstnanecké benefity a jejich preference z pohledu generace Z v sektoru služeb
Veronika Voňková -
Chování spotřebitelů z generace Z v oblasti bydlení ve vybrané městské části
Marcel Flügel -
Generace Z v pracovním prostředí: Studie porovnávající hodnoty a pracovní preference generace Z oproti předchozí generaci
Tereza Švehlová -
Individualismus v rámci „Čínského snu“ z pohledu generace Z Chinese
Michaela Muselíková -
Porovnání pracovních očekávání generací X, Y, Z, a začlenění generace Z na pracovní trh
Ondřej Špernoga -
Interní marketing z pohledu psychologie
Klára Odehnalová -
Image v marketingu z pohledu psychologie
Cristina Burlac -
Evaluating Influencer Marketing Perception Among Gen Z on Instagram
Renata Abdulgalejeva