Ksenia Kuskova
Bachelor's thesis
From good guy to psycho
From good guy to psycho
Abstract:
Bakalářská práce analyzuje vývoj protagonisty v první řadě seriálu Mindhunter. Definuje pojem tradičního hrdiny v narativním příběhu a nastiňuje teorii cesty hrdiny Christophera Voglera. Věnuje se charakteristice antihrdiny jako jednoho z typů protagonistů.Práce se také zabývá obecnou definicí filmového žánru a stanoví základní rysy detektivního filmu a policejního dramatu. Stručně uvádí charakteristické …moreAbstract:
The bachelor thesis analyses the development of a protagonist in the first season of Mindhunter. It defines the term of traditional hero in narrative story and outlines Christopher Vogler's theory of Hero's journey.The thesis studies general definition film genre and describes basic attributes of krimi film and police dramas. It briefly presents characteristic attributes of a protagonist in police …moreKeywords
americká kinematografieKeywords
televizní seriálKeywords
filmové postavyKeywords
analýzy filmových dělKeywords
filmové žánryKeywords
detektivní filmKeywords
antihrdina
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 8. 2019
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/13621
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2019
- Supervisor: Lucia KAJÁNKOVÁ
- Reader: Petr JARCHOVSKÝ
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 3. 2020 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBachelor programme / field:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Scenáristika a dramaturgie
Theses on a related topic
-
Za hranicemi chronológie: nekonvenční práce s časem v americké kinematografii
Dominika Hubková -
Funkce nespolehlivého vypravěče v americké kinematografii na přelomu tisíciletí (1999-2001)
Aneta Ratajová -
Dva způsoby zobrazení novinářského kodexu v americké kinematografii 21. století: Slídil a Spotlight
Tomáš POŠTULKA -
Stylizace obrazu amerických kameramanů v kinematografii 60tých a 70tých let 20. století
Jan Chajewski -
Prvky žánru road movie s využitím subjektu rodiny v současné kinematografii
Aneta Honzková -
Veřejná podpora kinematografie v ČR
Nikola Musilová -
Základy filmové řeči na pozadí raných filmových děl určené pro filmové tvoření dětí
Karolína Peroutková -
Využití památkového objektu pro výrobu filmových a televizních děl - Státní zámek Sychrov
Ondřej Kubáček