David Petrbok

Diplomová práce

Marketingová strategie a vstup na trh pro Start-Up Leepa

Marketing strategy and market entrance for start-up Leepa
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vypracovat návrh marketingové strategie pro start-up Leepa, který má ambici vytvořit novou alternativu k běžnému nákupnímu chování každého spotřebitele. Na základě marketingové strategie je navržena komplexní komunikační a mediální strategie pro vstup start-upu na trh. V teoretické části jsou popsány základní oblasti marketingu, start-upu a nové mediální a komunikační …více
Abstract:
The goal of this thesis is to develop marketing strategy proposal for start-up Leepa which has ambition to create new alternative to ordinary shopping behaviour of each consumer. On the basis of marketing strategy is prepared complex communication and media strategy for market entrance of this start-up. In theoretical part are described basic areas of marketing, start-up and new media and communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 2. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2020
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Jaroslav Halík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79660