Marketingová strategie a vstup na trh pro Start-Up Leepa – David Petrbok
David Petrbok
Diplomová práce
Marketingová strategie a vstup na trh pro Start-Up Leepa
Marketing strategy and market entrance for start-up Leepa
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vypracovat návrh marketingové strategie pro start-up Leepa, který má ambici vytvořit novou alternativu k běžnému nákupnímu chování každého spotřebitele. Na základě marketingové strategie je navržena komplexní komunikační a mediální strategie pro vstup start-upu na trh. V teoretické části jsou popsány základní oblasti marketingu, start-upu a nové mediální a komunikační …víceAbstract:
The goal of this thesis is to develop marketing strategy proposal for start-up Leepa which has ambition to create new alternative to ordinary shopping behaviour of each consumer. On the basis of marketing strategy is prepared complex communication and media strategy for market entrance of this start-up. In theoretical part are described basic areas of marketing, start-up and new media and communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 2. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79660
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2020
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Jaroslav Halík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79660
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková -
Draft of communication strategy for marketing support of small businesses in the product category of bottled water
Alexander Tarhoviský