Ing. Karina Saina

Bakalářská práce

Komunikační strategie vybrané firmy

Communication strategy of a chosen company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a hodnocením komunikační strategií vybrané firmy a je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretické část práce obsahuje základní pojmy marketingu a jejich definice, základní prvky marketingové komunikace a strategii, které jsou nutné pro následující analýzy. Praktická část představuje společnost Ferrero S.p.A. a zkoumá prostřednictvím marketingových …více
Abstract:
This thesis focuses on the analysis and evaluation of communication strategies of chosen company and divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part includes the basic concepts of marketing, its definition, the basic elements of marketing communications and strategy, which are necessary for the following analysis. The practical part introduces a company Ferrero S.p.A. and explores …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Evžen Staněk
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní