Komunikační strategie vybrané firmy – Ing. Karina Saina
Ing. Karina Saina
Bakalářská práce
Komunikační strategie vybrané firmy
Communication strategy of a chosen company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a hodnocením komunikační strategií vybrané firmy a je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretické část práce obsahuje základní pojmy marketingu a jejich definice, základní prvky marketingové komunikace a strategii, které jsou nutné pro následující analýzy. Praktická část představuje společnost Ferrero S.p.A. a zkoumá prostřednictvím marketingových …víceAbstract:
This thesis focuses on the analysis and evaluation of communication strategies of chosen company and divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part includes the basic concepts of marketing, its definition, the basic elements of marketing communications and strategy, which are necessary for the following analysis. The practical part introduces a company Ferrero S.p.A. and explores …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wbrrz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Evžen Staněk
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá